Wine Box

Serwis przeznaczony jest dla osób pełnoletnich. Czy oświadczasz, że jesteś pełnoletni?

This web service is intended for adult use only. Are you of age?

Tak / Yes Nie / No

Ta strona zapisuje pliki cookies - więcej informacji w Polityce prywatności

This website uses cookies - More information in Privacy and Cookie Policy

Wine Box

Frequently Asked Questions (FAQ)

Co to jest Wine Box?

Wine Box to klub dla wielbicieli wina, szukających ciekawych butelek, lubiących niespodzianki i chcących dowiedzieć się więcej o regionach, produkcji i rodzajach win. Raz na kwartał będziemy dostarczać zestawy wyselekcjonowanych przez eksperta zestawów win od najlepszych producentów, z najciekawszych regionów i najlepszych winnic. Członkowie klubu mają również możliwość korzystania z porad winnego eksperta.

Co dostanę w zestawie?

W zależności od zestawu, znajdą się w nim cztery lub trzy butelki wina, karty informacyjne do każdego z nich oraz niespodzianki specjalne. Wszystko zapakowane w piękne pudełko.

Co to jest subskrypcja?

Zamawiając subskrypcję Wine Box, raz na trzy miesiące będziesz otrzymywać zamówiony zestaw/zestawy z czterema lub trzema winami. Możesz zrezygnować z subskrypcji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w każdym momencie.

Właśnie zakupiłam subskrypcję, co mam teraz zrobić?

Teraz pozostaje tylko oczekiwanie na przesyłkę! Przesyłki wysyłane są według kalendarza premier (10 lutego, 10 maja, 10 sierpnia i 9 listopada). Możesz również zamówić box z poprzedniej edycji, jeśli taka była - wówczas pierwszego boxa dostaniesz w ciągu trzech dni roboczych, a kolejne według kalendarza premier.

Czy jest jakiś minimalny czas subskrypcji?

Nie, subskrypcję możesz anulować w każdej chwili, wchodząc na swoje konto.

Kiedy moja karta zostanie obciążona?

Przy złożeniu pierwszego zamówienia na subskrypcję kwartalną, karta za pierwszy wybrany zestaw/zestawy zostanie obciążona w momencie składania zamówienia. Kolejne płatności będą odbywały się według kalendarza premier (10 lutego, 10 maja, 10 sierpnia i 9 listopada). Przy wyborze subskrypcji rocznej, płatność jest jednorazowa i następuje w momencie składania zamówienia.

Czy mogę zamówić Wine Box z poprzedniej edycji?

Tak, jeśli podczas wyboru zestawów zaznaczysz opcję: Zaznacz aby rozpocząć subskrypcję od obecnej edycji i dostać swój zestaw już teraz! Wówczas pierwszy WINE BOX dostaniesz już w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania płatności, a kolejne według kalendarza premier (10 lutego, 10 maja, 10 sierpnia i 9 listopada).

Czy mogę zamówić Wine Box bez subskrypcji?

Możesz zamówić Wine Box jednorazowo na prezent, ale musisz być zarejestrowany do klubu Wine Box. Możesz również anulować subskrypcję po pierwszej dostawie.

Czy mogę zamówić Wine Box na prezent?

Tak, możesz zamówić jednorazowo Wine Box na prezent, do którego dołączymy okolicznościowy bilecik. Możesz zamówić również subskrypcję na prezent - wówczas prosimy o informację mailową do zamówienia, abyśmy wiedzieli żeby nie dołączać do zamówienia rachunku oraz aby dołączyć dodatkowy bilecik okolicznościowy z życzeniami.

Kto wybiera wina do zestawów?

Wina do zestawów wybierane są przez Justynę Sawińska - niezależnego eksperta, który korzysta z wiedzy najlepszych importerów i znawców win w Polsce, aby tworzyć wyjątkowe zestawy.

Czy będzie można wybierać sobie rodzaje wina do boxów?

Założenie Wine Box jest takie żeby pokazywać naszym klubowiczom rzeczy nowe, ciekawe i najwyższej jakości. Ważny jest element zaskoczenia i możliwość poszerzania horyzontów. Można wybrać tylko rodzaj boxa spośród trzech dostępnych: Regionalne Klasyki, Szalone Butelki oraz Selekcja Premium.

Czy można zamówić box na próbę?

Usługa ma charakter subskrypcyjny, ale subskrypcję można przerwać przed kolejnym okresem rozliczeniowym, więc pierwsze zamówienie może być traktowane jako próbne.

Czy można zamówić z wysyłką za granicę?

Staramy się wysyłać wina wszędzie, jednak niektóre kraje mają pewne obostrzenia dotyczące wysyłki alkoholu, dlatego prośby dotyczące wysyłki za granicę są rozpatrywane indywidualnie, prośby o wysyłki zagraniczne prosimy przesyłać na adres: office@winebox.com.pl.

Jak często wychodzi nowy Wine Box?

Wine Box wychodzi raz na kwartał, zawsze 10 lutego, 10 maja, 10 sierpnia i 9 listopada.

Czy można zamówić jedna butelkę wina?

Sam Wine Box jest gotowym zestawem, ale nasz ekspert jest do Państwa dyspozycji w kwestii zamówień specjalnych czy porady dotyczącej wina, można umówić się z nim na rozmowę lub przekazać zapytanie mailowo na adres: j.sawinska@winebox.com.pl, tel: 530 020 844

Czym się różnią zestawy?

Zestaw Regionalne Klasyki obejmuje cztery butelki z tego samego regionu, mogą być zarówno, białe, czerwone i musujące. Zestaw Szalone Butelki również zawiera cztery butelki, jednak są to wina nietypowe, mogą być z różnych zakątków świata, z różnych szczepów, często nietypowych. Staramy się wybierać wina produkowane niekonwencjonalnie, często naturalne, a więc bez odejmowania i dodawania niczego w procesie ich produkcji. Zestaw Selekcja Premium obejmuje trzy wyjątkowe butelki wina, którym można świętować wyjątkowe okazje, które można przeznaczyć dla kogoś na prezent lub włożyć do leżakowania do piwniczki. Mogą to być zarówno wielkie klasyki od znanych producentów, jak również limitowane edycje od mniejszych winiarzy.

Czy mogę odebrać zamówienie samodzielnie?

Tak, zamówienia mogą być odebrane samodzielnie pod adresem Plac Europejski 3, lokal numer B4 w budynku Belona - po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym na numer: 530 020 844

Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem?

Tak, prosimy o kontakt mailowy na adres: office@winebox.com.pl aby otrzymać szczegóły dotyczące płatności w formie przelewu.

Kiedy i jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować w każdej chwili, wchodząc na szczegóły zamówienia w zakładce: Moje Konto

Moja karta straciła ważność, czy istnieje możliwość zamiany podpiętej karty?

Tak. Wszelkich zmian możesz dokonać logując się na swoje konto w klubie Wine Box.

Czy mogę kupić subskrypcję wina na prezent?

Możesz zamówić subskrypcję na prezent - wówczas prosimy o informację mailową do zamówienia, abyśmy wiedzieli żeby nie dołączać do zamówienia rachunku oraz aby dołączyć dodatkowy bilecik okolicznościowy z życzeniami.

Kiedy osoba, dla której zakupiłam box go otrzyma?

Boxy prezentowe są wysyłane do trzech dni od zaksięgowania płatności. Na prezent wysyłane są zestawy z obecnej edycji.

W jaki sposób dobierane są wina?

Nasz ekspert, we współpracy z najlepszymi importerami oraz specjalistami winnymi, degustuje i wybiera wyjątkowe butelki, które łącznie tworzą ciekawy zestaw.

Czy mogę domówić wina z zestawów?

Tak, w zakładce: Zamów poprzednie wina - można napisać, które wina smakowały i wówczas przygotujemy specjalną ofertę na te wina.